wtorek, 8 listopada 2011

Taki chwalipost, czyli cała kolekcja moich lalek

Witam,
Zrobiłam wczoraj podliczenie wszystkich moich lalek i postanowiłam się pochwalić :)
Zdjęć nie miałam za bardzo gdzie robić, wybaczcie za tło.

Barbie
Moja nieskrywana miłość do Mattela objawiła się 15 lalkami tej firmy. W tym 2 Keny i 3 starsze lalki. Na zdjęciu nie ma jednej lalki-odpadła jej głowa i żal mi było zdjęcia robić.

MyScene
Od góry, z lewej strony-Kennedy, Barbie, 2x Westley i Chelsea
Lalki MyScene lubię za ubranka i "to coś", jak widać na załączonym obrazku posiadam ich 5 sztuk.
Bratz
Siostrzyczki-figurka Jasmin i pełnowartościowa Jasmin-Rock Angelz
Posiadam tylko jedną pełnowartościową lalkę Bratz, ale jak będę miała możliwość jej zakupu, to nie odmówię, śliczne mają oczy, ale te nogi bez stóp... No comment...

Diva Starz
Od lewej-Tia, Summer i Nikki
Ach te wspomnienia... Zabawki/figurki z McDonalda, 2002 rok.

Action Man
Lubię równowagę, więc panowie na mojej liście też się pojawią, a o tych panach mogę powiedzieć tylko tyle-pierwszemu z lewej nie rusza się ręka i ma pomalowany przez poprzedniego właściciela policzek, a ten drugi miał złamanie obu rąk, ale już jest OK.

W.I.T.C.H
Od lewej-Taranee, Irma, Caleb i Cornelia


Dawniej byłam wielką fanką WITCH, a potem stałam się posiadaczką trzech lalek. Jakieś 2 miesiące temu kupiłam w lumpexie Irmę, próbuję zebrać całą kolekcję.

?

To jedna z moich pierwszych lalek, dziś w opłakanym stanie :(

Kupiona dawno temu lalka-nastolatka.

3 laleczki-bobasy z chińskiego marketu.

Dzieciaki Simba


3 dzieciaki, jedną dziewczynkę zgubiłam, ale nie mam, to nie mam, więc nie liczę zagubionych.

Steffi, BabyBorn i inne
Pierwsza od lewej, z góry, w trakcie rerootu włosów.

Druga, od lewej, z góry jest kaleką-nie ma nogi :(


1 bobas, 9 nowych Steffi, 2 stare Steffi, jakaś plastikowa z Alberta, 2 niewiadomej marki, 1 księżniczka Disney.

Wojskowe chłopaki
No i dotarłam do końca listy, 3 wojskowe "Keny", marki Tesco, wszyscy to naprawione kaleki.

Podsumowanie

W swoich zbiorach posiadam w sumie 58 lalek, w tym 7 facetów, 15 Barbie, 5 MyScene, 1 Bratz, 4 WITCH i 11 Steffi i inne. Nie wliczałam w to figurek i moich zepsutych lalek (bez rąk, nóg, itd, nie ma ich na zdjęciach, bo to przykry widok).

Mam nadzieję na szybki wzrost kolekcji ;) i tego też wszystkim zbieraczom życzę ! :)

Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. oj zazdroszcze niektórych perełek ;D ja się w swoim zbiorze doliczyłem 68 panien ;d i kilka panów w tym

    OdpowiedzUsuń
  2. i rózniez zycze owodnych zbiorów;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha,ja mam z 30 maluchów od Simby. A lalek mam mniej i większość z dziecinstwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj sporo tego i faktycznie większości przydadzą się porządne zabiegi odnawiające. Życzę powodzenia zarówno w odszczurzaniu jak i w zdobywaniu kolejnych okazów do kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. do bratz mam niewytłumaczalną słabość -
    przewinęło się Ich sporo przez mój dom,
    zostawiłam sobie dosłownie kilka...

    chłopaka witch szczerze zazdroszczę!!!

    a gdybyś chciała kiedykolwiek rozstać
    się z dwoma panienkami nad wojakami -
    te w króciutkich portkach - chętnie
    ustawię się w kolejce jako pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń