niedziela, 20 listopada 2011

Niezbyt udana giełda

Witam,
dzisiaj na giełdzie nie było zbyt ciekawie. Miałam dużo pieniędzy do wydania, ale nie było właściwie na co wydać. W zeszłym tygodniu było na odwrót, m.in. na cały karton oryginalnych Barbie, na który dzisiaj liczyłam. Ale cóż, sprzedawca nie przyszedł :/ . Trudno, jest jeszcze następny tydzień. Mimo to kupiłam 3 lalki i kilka ciuszków, bo niektórych lalek nie mam w co ubrać.
Za pierwszą lalkę dałam 1 zł, za Action Man-a 5 zł, a za ostatnią z kilkoma ciuszkami 3 zł. Drogo, ale nie mogłam wrócić z pustymi rękoma. I kupiłam jeszcze blond perukę do rerootu za 3 zł.
P.S.na jednym ze stoisk widziałam lalkę Fleur, którą chciałam nawet kupić, ale nie gustuję w nich, kilka małych Mattelowskich dzieciaczków i kilka starych, dobrych Steffi, ale chcieli za nie strasznie dużo kasy...

Dla zainteresowanych kupnem Fleur-jak będę w posiadaniu jakieś, to zrobię wpis na blogu i wystawię na Allegro :)
Pierwsza lalka ma trochę za blisko oczy, ale polubiłam ją :D
Ostatnia ma charakterystyczne "gwiazdki" w oku i blond włosy, z rudymi końcówkami,
fajnie to wygląda.

14 komentarzy:

  1. mogłas brac fleur!! Ktoś by napewnoe od kupił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @dollbby
    Jeszcze nic straconego, na pewno za tydzień ten gościu z Fleur będzie stał, więc jak jest ktoś zainteresowany, to mogłabym ją kupić i się wymienić/odsprzedać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo- ostatnia to jakiś superstar. A tamta co ma ciemną karnację to jest Teresa, ale nie wiem jaka, przekopałam z 20 bogów, stron itp i nigdzie jej nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby była ta Fleur to chętnie bym od Ciebie kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jesli mogę prosić ;D to jakbys spotkała jakąś lale która ci się nie spoodoba to ją kup dla mnie :D:D:D:D bardzo chciałbym miec panne ze szperów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj to ja też jestem zainteresowana - kup więcej Fleurek, to z chęcią którąś odkupię! Marzy mi się brunetka, albo rudzielec.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zainteresowanie Fleurkami rośnie. A ktoś mi powie co to są za jedne te Fleur? Bo ja taka niezorientowana...

    OdpowiedzUsuń
  8. No lalaczki są opisane na u Ani DollSecond Hand opisane:) Obczaj sobie, są świetne... takie stare laleczki. Fleur[taki nik] je zbiera http://fleurdolls.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za info, jak widzicie ja jeszcze nie do końca się orientuję w lalkowych sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe zdobycze i wcale nie tak drogo;)

    OdpowiedzUsuń
  11. DO WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH KUPNEM FLEUR:
    Postaram się odkupić tamtą Fleur (i każdą inną) i jak będę jakąś miała to zrobię wpis i wystawię na Alegro, spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lalki Barbie są dla mnie tylko wspomnieniem, ale Twoje rozświetlają blogspota, oraz moje nudne wieczory. Oby trak dalej, życzę sukcesów. Nie popadania w uzależnienie lalkowe. Pozdrowienia serdeczne, ucałuj ode mnie Kena, tego umięśnionego.

    OdpowiedzUsuń
  13. PS. Ubieraj lalki, ponieważ mogą one powodować podniecenie u chłopaków, a także dziewcząt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Albo lepiej dam takie czarne prostokąty :P

    OdpowiedzUsuń