niedziela, 13 listopada 2011

Giełda II :)

Witam,
tydzień temu udało mi się upolować dwie lalki, a dzisiaj 5 dużych i 2 małe ! Zapłaciłam jedynie 11 złotych.
Wszystkie lalki są oryginalne, Pocahontas i Ken z blond włosami (nie wiem jak się nazywa) mają z tyłu głowy napis Disney, a na plecach Mattel, nie wiedziałam, że Mattel produkował lalki Disney O.o
Mam jednak problem z Pocahontas - ktoś pomalował jej twarz flamastrem -_-' nie wiem jak to zmyć...
Aha, ubranka utargowała moja mama w komplecie, szkoda, że w większości są  różowe...
Dobra, zabieram się do czyszczenia. Na końcu dodałam zbliżenie buźki blondyna i prawdopodobnie Teresy (pierwsza z lewej).

Pierwsza lalka, trzecia i ostatni Ken mają ruchome ręce i nogi. Druga ma (chyba) headmold Skipper, co ciekawe ma zielone oczy i kolczyki. Ostatni Ken był wzięty ze względu na artykulację, ale okazało się w domu, że jest Mattela. Dzieciaczki też są Mattela, pierwsza to chyba Sheli, a druga to nie mam pojęcia, niezbyt to na zdjęciu widać, ale ma zielone oczy i piegi.
Z tych ciuchów tylko druga sukienka ma "metkę", ale wydaje mi się, że pierwszy strój gdzieś już widziałam.
Lalka ma ciemniejszy odcień fioletu tęczówek, ale na zdjęciu tego nie widać ;/


Tatuaż na brzuchu zmienia kolor pod wpływem ciepła.

8 komentarzy:

  1. Na pisaki i długopisy 2 rady- zmywacz do paznokci (ale ostrożnie, bo może zmyć oryginalny makijaż lalki, a wtedy repaint)lub mokre chusteczki do higieny pupy niemowlęcia :) Mokre chusteczki są też dobre na zmywanie brudu na twarzy- wystarczy przejechać, a następnie poskrobać paznokciem. Niestety, mokra chusteczka nie sprawdza się na plastikowych częściach ciała tak dobrze jak na gumowej (głowa,nogi).

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę nabytków! ale nie kojarze';p

    OdpowiedzUsuń
  3. Blondyn z tatuażem na ciele chyba jest od Pohahontas.Ale nie jestem pewna- przydałoby się zbliżenie na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Bomba
    Próbowałam usunąć ten flamaster zmywaczem do paznokci, ale nie udało mi się ;/
    P.S. dodaję zbliżenie na buźkę i dziękuję za pomoc w identyfikowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. lalka z fioletowymi oczkami to jakaś Tereska możliwe że wyprodukowana w latach 1995- 1999

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala z dużym czołem jest bardzo ładna. Nie znam się na Barbie, dlatego nic więcej nie powiem do tego tematu. Podobno mężczyznom podobają się wysokie czoła, wszystko jest uwarunkowane genetycznie, a co za tym idzie z głowy wypadają nam włosy, robiąc tzw. zakola.

    OdpowiedzUsuń
  7. to Teresa, nie Skipper. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń