wtorek, 11 października 2011

Lalka podróżniczka

Nie wiem ile kilometrów przejechała, żeby znaleźć się ze swoim Kenem w Kołobrzegu, nie wiem skąd pochodzi, ale wiem jedno - to musiała być długa droga i cieszę się że ją odnalazłam !

Nasza historia zaczyna się trzy lata temu, kiedy pojechałam z rodzicami na ferie do Kołobrzegu. Najpierw przeleżałam 4 dni chora w łóżku, a kiedy się wyleczyłam poszłam z rodzinką na miasto. Znaleźliśmy tam sklep z rupieciami i tam odnalazłam małą, białą walizeczkę, pełna ciuchów dla lalki, Barbie i Kena, oraz samolot dla lalek. Lalki i walizkę kupiłam od razu, niestety nie mogliśmy wziąć samolotu, bo w podróży powrotnej mógłby ulec zniszczeniu. Te lalki nie były trupkami, a wręcz przeciwne były bardzo zadbane, niestety lata użytkowania na spółkę z koleżankami bardzo się na nich odbiły :( Ale nie jest źle. Do lalki była dołączona także walizka, pierścionek (taki malutki, dla lalki), zdjęcia, i karta kredytowa (miniaturki dla lalek), niestety zagubiły się u koleżanki.
Na początek poznacie Barbie, modelu też nie znam.

 Tak była ubrana,, gdy ją po raz pierwszy zobaczyłam, oprócz butów i białej bluzki :


Buty są innej lalki :

Lalka nago :

 I kilka ciuchów, które m.in. kupiłam z nią, a sukienka obok body nie wiem skąd się u mnie wzięła


Jeżeli uda mi się znaleźć jutro czas przedstawię wam Kena.

P.S. Lalka miała ruchomą głowę, której nie można było wyjąć, w trakcie użytkowania zepsuł się mechanizm obracający ją i dzięki temu można zobaczyć napis w jej wnętrzu:
MATTEL INC. 1976 PHILIPPINES
Na plecach ma napis: MATTEL.INC.1966 PHILIPPINES

7 komentarzy:

  1. Przecudny ma kapelusik- nie rozpoznaję Basi, ale jest urocza;) Sukieneczka zdaje się jest ciuszkiem Sweetheart Barbie.

    OdpowiedzUsuń
  2. @privace
    Witam na moim blogu, dziękuję za rozpoznanie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwiązałam kilka ciuchowych zagadek ;) Spódnica jest od Twirly Curls Barbie z 1982 (możliwe, że to również ta lalka, jest bardzo podobna! musiałabyć dać zbliżenie twarzy).
    Welurowa sukienka pochodzi od Sweetheart Barbie.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Garsonka jest od Day to Night Barbie z 1984 :) (nie cierpię tego materiału, na samą myśl mam ciarki)
    Torebka i kapelusz na innym zdjęciu są też od niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli ja jeszcz masz to popracuj na d szyja- ona ma byczokarcznośc- trzeba jej łebek na nowo osadzić troszke wyżej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma złamany mechanizm w głowie. Łatwiej by było ją naprawić, jakby to była złamana szyja, a tak mam ograniczone możliwości :(

      Usuń